France info

Follow us on Facebook

test

آخرین نوشته ها

Post Top Ad

Your Ad Spot

۱۳۹۷/۱۰/۹

Le Rhin - رودخانه راین

Résultat de recherche d'images pour "du rhin"

رود زیبا و شگفت انگیز راین ،یکی از مشهورترین و طولانی ترین رودهای اروپاست . سرچشمه ی این رود گریسونز در کوه های آلپ سوییس است و پس از گذشتن از کشورهای آلمان و فرانسه به دریای شمال در هلند می ریزد. سفر با قایق بر روی این رودخانه موقعیت های بیشماری را در پیش چشم گردشگران قرار می دهد تا دیدنی های خارق العاده ای را ازنزدیک مشاهده کنند. مسیر این رودخانه یکی از محبوبترین مسیرها برای گشت تفریحی به حساب می آید.

هنگام عبور از کشور آلمان با نشستن بر روی قایق می توانید از کنار جنگل سیاه بگذرید و از مناظر آن لذت ببرید. شهر زیبای کلن را ببینید وبا دیدن مناظر بکر طبیعی از این سفر لذت ببرید. همین طور که با رود پیش میروید رود شما را به کشور زیبای هلند می رساند. کشوری با آبراه ها و آسیاب های بادی زیبا و چشم نواز. پس از عبور از هلند به فرانسه میرسید درفرانسه سری به شهر زیبای استراسبورگ بزنید.

سفررودخانه ای رود راین که یکی ازمهم ترین و طولانی ترین رودهای اروپاست که از یخچال های طبیعی رشته کوه آلپ سرچشمه می گیرد واقعا شگفت انگیز خواهد بود. رودی که از چهار کشور اروپایی با مناظر زیبا می گذرد. وجود جنگل ، آبراه ، آسیاب های بادی و.. این سفر را برای گردشگران جذاب تر می کند.

Résultat de recherche d'images pour "du rhin"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Post Top Ad

Your Ad Spot

???????